vineri, 3 aprilie 2009

o luna de thai




...ne-am intors dupa o luna in thailanda care a fost mai mult o mare sperietura decat altceva...cel putin azi in prima zi, cu jet lag, cam asa o vad, dincolo de superbele locuri vazute si oamenii misto intalniti, imi vin in cap, deocamdata, mai cu seama ororile!!!!!!precum un elefantel necrescut adus in cel mai mare trafic imaginabil, in burta bangkokului, in fata unui mall bizar si aproape parasit numit Pratunam Market...elefantel opiumizat, clar, din balanganeala abulica a caruia profitau un mafiot tatuat si fratele lui adolescent, cred...i-am intrebat cum aveau inima sa-i faca asa ceva elefantului, vindeau niste saratele pe care turistii le-ar fi cumparat si le-ar fi dat apoi de mancare elefantului...si cand s-au facut ca nu inteleg am urlat la ei si le-am zis FUCK YOU!!!!!!!!!!!!!! imediat mi-am primit o imbranceala maxima de la mafiotul tatuat, la care a sarit ionut, cu Igor de mana (epuizat de mers prin 38C vreo 6 ore in ziua aceea), si da-i imbranceala romaneasca...dupa care tot noi am rezonat ca scoate thaiul un shish local si mai bine abandonam drepturile elefantilor...imbecilii naibii, pretind ca venereaza animalul asta, precum altele, ca cica nu omoara nici-un gandac, pe naiba...niste ipocriti, o natie si un popor de mega ipocriti....mananca maimuta in mod curent, le exploateaza cu funii scurte de gat sa le culeaga nuci de cosos si le tin legate in lat 24h din 24h (desi asta a fost un spectacol inopinat si admirabil in phuket la o cotitura de jungla cu asfalt)....fac pe mega pudicii daca te vad ca stai topless pe o plaja mega izolata pe unde se intampla sa treaca sau sa pescuiasca, insa absolut TOATE fetele lor intre 12 si 30 de ani se borfaiesc big time, agata albi pe strada, majoritatea tipi la 50-60 de ani, invariabil TOTI tipii albi pe care ii intalnesti in vacanta si-au "inchiriat" cate o fata locala sa merag cu ei pe vapor, la plaje, etc.............si nici-un tip sub 40, majoritatea la pensie......voma totala!!!!!!!!!!!


astept sa-mi treaca oboseala drumului animalic de lung sa astern si vorbe bune....

2 comentarii:

Elena Dulgheru spunea...

Bravo, Giulia! Ma bucura sinceritatea ta dintotdeauna. Doar că nu ştiu cum de nu ştiai... că asta înseamnă multiculturalitate, diversitate cultuală şi altele de-astea!!! Au nu ştiai că un film ca "Amantul" mega-insiropează si serafizeaza o realitate de tot cacao-ul? N-ai citit "Oameni, animale si zei" de Ossendowsky? Să vezi acolo realităţi asiatice! Dar "Mondo Cane"? Crezi că Mircea Eliade rătăcind prin India n-a trebuit niciodata sa-şi închidă nasul cu palma? A fi "deschis" inseamna a sti sa inghiti toate aceste surcele, daca tot te-ai avântat până acolo, respectând acele convenţii care sunt ale lor şi îşi au noima lor, oricât ne-ar părea nouă, burghezilor, de sucită. Oricum, un astfel de drum te va face să iubeşti mai mult Europa!

giulikkk spunea...

cu siguranta ca iubesc mai mult europa acum! insa mi s-a facut iar un dor de caldura aceea inmniresmata de acolo, de innebunesc!