duminică, 23 noiembrie 2008

pe aripile vantului






















...invernal am zburat spre casa aseara, in cele mai crunte temeri, cu angoasa catapultata la maxima viteza in creieri din cauza vremii absolut ucigatoare de peste Balcani...Xanaxul si-a facut efectul abea dupa ce am ajuns la Bucuresti, si inca isi mai face, la 24 de h dupa ce l-am avalat....
Din 4 ore de interviuri fructoase de la Salonik am montat astazi doar 5 minute 40 secunde ptr emisiunea dupe Radio Romania...E un max acordat eventului. Normal, sunt atatea lucruri care apar, dispar, se fac, se consuma.
Un virus infim si infinit vad ca mi-a patruns in corp si ma nedumereste destul de intens pe la portiunile mediane.Cu foarte mare greu ma pot concentra pe condus, si sincera sa fiu la mizantropia uriasa pe care am acumulat-o, as sta inchisa in turnuletul meu de argint fara probleme...
Poze din Salonikul acesta.

Niciun comentariu: