sâmbătă, 22 noiembrie 2008

taking off




Tot la Thessaloniki TIFF 49. Dupa 3 zile de soare complet am revenit la meniul de toamna. Care pare mai degraba de iarna, cu o ploaie rece dezlantuita si vanturi pe care ma indoiesc ca imi va decola avionul mai tarziu. Aseara am vazut JAY, film Filipinez(foto cu 2 personaje masculine nude pe pat....) despre manipularea cu televizorul. La ei pare mult mai grav. Evident pe fundalul acelorasi discutii de "gender"...Cu un actor principal foarte ironic si natural.
La miez de noapte am consumat minunatii frantuzesti in piata centrala Aristotelus, la renumitul AYOLI. Plin de familii locale cu sute de copii. Astazi am ratat vizionarea de presa a lui Anghelopuolos. In mod absolut voluntar. De suparare ca Dafoe imi este doar pasager trecator prin vizorul adiacent....
Si, anyway, dupa vinul rosu de Boutiari (sau cum???) de aseara, simt ca m-au lovit 50 de port-avioane care nu au reusit sa franeze la timp si mi-au ajuns DIRECT in ceafa!!!!
Port cu mandrie un parfum barbatesc puternic si revoltator, oferit de regizorasul american(foto dreapta blodut si efeminat)(normal....). Interviu one on one de doua ore ieri cu domnul (doamna?), dupa care am revazut impreuna DELTA, si mai apoi am vizionat din noblesse oblige filmul Filipinezului.
Am notat bizarul obicei local de a parasi sala de cinema cand autorul filmului este acolo, in fata, pregatit sa raspunda la intrebari, venit de peste oceane si planete...Balcanismul asta !!!!!

Niciun comentariu: