marți, 18 decembrie 2007

trebuie sa ii iubim!





acestea sunt doar trei linkuri despre, cu si pentru ajutorarea animalelor din Romania; ei/ele sunt copiii nostri, fratii nostri pe scara evolutiva, care printr-o intorsatura ABSOLUT ALEATORIE a istoriei biologiei au pierdut puterea. la noi in tara cu atat mai mult sunt neajutorati, cu cat sunt tratati fara nici cel mai mic respect, fara iubire, fara atentie, fara grija, lasati in voia destinului...care destin? Ca Romanache, la cat sunt de avari sau de saraci astazi, nu mai arunca nici-un gram de mancare nici la tomberoane...Frigul este cel pe care-l infruntam zilnic...Legile si ele mizerabile, asemenei sufletelor oamenilor din aceasta tara!

Din aceste motive si multe altele sunt extrem de FERICE astazi ca ieri, pe 17 dec., m-am incarcat cu forta si devotiune si am stat 3 ore in gheata si frig taios la usa Parlamentului alaturi de alte 200 de oameni, asteptand sa intram sa participam si sa sustinem aprobarea Legii de Protectie a Animalelor. Prima din IStoria Romaniei! Eu, care nu suport frigul, si cu atat mai putin statul in picioare pe mega tocuri si cu fard de clown, am trecut cu brio peste incercarea asta ieri!!!!! Pentru ca as fi innebunit de emotii gandindu-ma daca TRECE legea sau nu....Au existat multiple luari de pozitii in parlament...Dintre care cea mai pertinenta vizeaza necesitatea ABSOLUTA de a avea in tara si o POLITIE a animalelor!!! care sa aplice aceasta lege, minunata intrucat include si caracterul PENAL al gesturilor criminale impotriva animalelor! Am plecat totusi de la Parlament intr-un trafic aiuritor pe la 19h, plutind de BUCURIE, astfel cum de foarte multa vreme NIMIC in-afara personajului IGGIE nu m-a mai bucurat!!!! Si sper adanc ca voi, amicii mei dragi care ma mai cititi uneori, sa va bcuurati la fel de mult ca mine pentru aceste sarmane creaturi de care NOI suntem responsabili! va pup, va pupam!

Niciun comentariu: