marți, 27 noiembrie 2007

pe bara

Mi-am luat cateva zile de bara, de respiro, de paranteza din lumea cea mare, spre a intelege putin mai bine lumea mea cea mica si che passa pe aste meleaguri de la etajul noua...Cu telefonul switched off, pe mail intens cu Phuket sau cu Grenoble, ma uit mai des si mai lung pe geam, petrec ore intense si nervi asemenea cu Igor, care e intr-o pasa de vrie si dezmatz; citesc din memoriile lui Neagu Djuvara si ma minunez a catralioana oara de cum erau de drepti si intregi Romanii acum doar 50 de ani...Unii dintre ei...Citesc si gandesc...Deci exist...
Si cand sa-mi plang eu si mai mult de mila, ajutata fiind si de dubiile doamnei Sara Tavares de a cote din mp3 player, visand la cat mi-ar place sa prind candva, intr-o viata viitoare, sesiunea de film la Festivalul Francez de la 20h30, tocmai ce aud povesti si mai damnate, si mai teribile, de mi se ridica si ultimii peri ai coapselor ramasi dupa o epilare cam nevralgica...
Asa ca, en tout et pour tout, viata e frumoasa!!!!

Niciun comentariu: